۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۹:۱۵

پروتور تنیس روی میز لهستان؛

معرفی حریفان نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی/ نوشاد معاف شد

معرفی حریفان نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی/ نوشاد معاف شد

مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان قرعه‌کشی شد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا حریفان خود در مرحله مقدماتی را شناختند ضمن اینکه نوشاد عالمیان هم به دلیل رنکینگ بالا از حضور در دیدارهای این مرحله معاف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، 312 بازیکن شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان از روز چهارشنبه دیدارهای خود در این رقابت‌ها را آغاز می‌کنند. بر اساس قرعه‌کشی مسابقات که امروز سه شنبه انجام شد، دیدارهای مرحله مقدماتی در قالب 51 گروه انجام خواهد شد.

بر این اساس نیما عالیمان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا باید دیدارهای مقدماتی خود را به ترتیب در گروه‌های 27، 28 و 37 برگزار کنند ضمن اینکه نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان هم به دلیل رنکینگ بالا از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده است. وی در این مسابقات سید 24 را به خود اختصاص داد. 

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته نیما عالمیان که با رنکینگ 272 در مسابقات پروتور لهستان شرکت کرده است، در گروه 27 و در دیدار نخست به مصاف "سیون" از اتریش می‌رود که رنکینگ 679 را در اختیار دارد. "اندریو" انگلیسی با رنکینگ 153 هم دومین حریف نیما در مرحله مقدماتی است. دیدارهای مقدماتی نیما عالمیان به ترتیب چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود.

حمیدرضا طاهر خانی هم در گروه 28 به مصاف حریفان خود خواهد رفت. این بازیکن که دارای رنکینگ 637 است در نخستین بازی مقابل "شین ژائو شو" از سنگاپور با رنکینگ 270 صف آرایی می‌کند. این بازیکن در دومین رقابت با "هو چیه چی" از چین‌تایپه با رنکینگ 157 دیدار می‌‍کند. هر دو دیدار مقدماتی طاهرخانی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

بازیکنانی از چک و فرانسه هم حریفان مقدماتی سروش امیری‌نیا در گروه 37 مسابقات پروتور لهستان هستند. امیری‌نیا که رنکینگ 1036 را در اختیار دارد، در نخستین بازی به مصاف "آنتونی گاوالاس" از چک می‌رود که رنکینگ 252 را دارد. "تریستان فلوره" فرانسوی که رنکینگ 157 را در اختیار دارد هم دومین حریف امیری‌نیاست. هر دو دیدار امیری‌نیا روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان از روز چهارشنبه در شهر اسپالا آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت. برای این رقابت‌ها 70 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

قرار است تیم ملی تنیس روی میز پس از حضور در مسابقات پروتور جهانی لهستان عازم آلمان شود تا در پروتور جهانی این کشور شرکت کند.

 

کد خبر 2169212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha